Anularea comenzii

Cumpărătorul are dreptul să trimită bunul înapoi în termen de 10 zile (dreptul de denunțare unilaterală) - Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucratoare, fară penalități și fără invocarea vreunui motiv special. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului/clientului sunt cheltuielile directe de expediere și returnare a produselor, cheltuielile financiare și taxele de ambalare - Produsul trebuie să-și pastreze în totalitate aspectul comercial, forma originală și conținutul.

Dispozitii privind executarea contractului

Legea privind contractele la distanța are și câteva dispoziții specifice pentru executarea contractului – Termenul prevăzut de lege pentru executarea contractului este de 30 de zile (calendaristice) – timp suficient pentru orice magazin online să-și onoreze comenziile și obligațiile contractuale. Totuși, dacă acest lucru nu se poate întâmpla, atunci magazinul trebuie să-l informeze pe consumator/client de aceast lucru și să returneze banii, dacă este cazul. Legea prevede o dispoziție – în cazul neexecutării contractului din cauza rupturii de stoc, produsul poate fi înlocuit de unul similar, în condițiile în care acest lucru este prevăzut în mod expres în contract sau consumatorul/clientul își da acordul în mod expres.

Trebuie să știți că la prețul (prețul afișat) fiecărui produs comandat din magazinul online PREMIUM DRINKS se daugă:

a) un cost de împachetare, procesare, manipulare de 5 lei pe comanda si plata COD - la livrare / ramburs in cont colector.

b) valoarea TVA-ului la cota legală și în funcție de adresa de livrare.

c) costul transportului până la adresa de livrare indicată de client în conformitate cu calculația prezentată la momentul finalizării comenzii dumneavoastră.

Premium Drinks Magazin Online este operat  și administrat legal de proprietarul lui SC Lusarom SRL (J01/848/2003 si RO15794961) și recunoaște tuturor clienților săi drepturile legale și posibilitatea de-a rezilia contractul comercial și de-a returna/rambursa produsele cumpărate într-un termen rezonabil și prevăzut de lege adică de 10 zile respectiv obligativitatea de-a respecta următoarelor condiții:

a) produsele au ambalajul original

b) produsele își păstrează toate caracterticile inițiale și valoarea comercială (nu au fost desfacute, nu au fost utilizate, timbrul fiscal și eticheta sunt intacte, etc.)